EnglishGermanCzech
Tel. +48 32 790 42 19         Email: biuro@trinitec.pl

wsparcie techniczne

Naszym Klientom i Partnerom zapewniamy pełne wsparcie techniczne w okresie gwarancyjnych jak również w całym cyklu użytkowania naszych linii, maszyn i urządzeń.

Oferujemy:

– Wsparcie techniczne telefoniczne w godzinach pracy biura
– Wsparcie techniczne 24 godziny, 7 dni w tygodniu w umowach serwisowych
– Dedykowanych serwisantów do obsługi zgłoszeń naszych Klientów
– Gwarantowany przyjazd serwisanta w przypadku gdy problemu nie da się rozwiązań telefonicznie
– Zespół doświadczonych automatyków i robotyków zapewniających wsparcie naszym Klientom
– Umowy serwisowe o różnych poziomach
– Hot line serwisowy 24/7 w umowach serwisowych, dostępny także w święta i dni wolne od pracy
– Dostęp zdalny do naszych maszyn i urządzeń
– Obsługę zdalnego serwisu poprzez sieć Klienta lub nasze systemy transmisji danych
– Wszystkie maszyny dostarczamy z listą części szybko zużywających się i rekomendowaną listą części zamiennych
– Na życzenie naszych Klientów jesteśmy w stanie zapewnić magazyn części lub skład konsygnacyjny z częściami zlokalizowany w siedzibie Klienta w ramach podpisanych umów serwisowych
– Nasze dokumentacje techniczne zawierają zapasowe kopie oprogramowania niezbędne do przywrócenia produkcji w przypadku konieczności restartu / wymiany komponentów układu sterowania
– Szkolimy Operatorów i działy Utrzymania Ruchu w zakresie obsługi naszych maszyn i urządzeń oraz ich prawidłowego serwisowania

EnglishGermanCzech