EnglishGermanCzech
Tel. +48 32 790 42 19         Email: biuro@trinitec.pl

Wsparcie techniczne

Dla naszych Klientów oferujemy pełen zakres wsparcia technicznego w tym:

 – Serwis gwarancyjny

– Serwis pogwarancyjny

– Umowy serwisowe z deklarowanym czasem reakcji

– Hot Line 5 lub 7 dni w tygodniu, 12 lub 24 godziny na dobę

– Zdalny serwis

– Pakiety godzin do wykorzystania

– Magazyn konsygnacyjny części zamiennych

 

W ramach serwisu gwarancyjnego:

– Naprawiamy bezpłatnie wszelkie usterki nie wynikające z winy użytkownika lub niezgodnej z użytkowaniem urządzenia

– Wszystkie koszty dojazdu, diagnozy, dostawy części zamiennych są pokrywane przez nas w ramach gwarancji

– Udzielamy gwarancji na maszyny / urządzenia i cele zrobotyzowane minimum 24 miesiące

 

W ramach serwisu pogwarancyjnego:

– Przeprowadzamy profesjonalną diagnozę instalacji / linii / celi zrobotyzowanej

– Naprawiamy wszelkie usterki mechaniczne, elektryczne, automatyki przemysłowej

– Dokonujemy modernizacji / adaptacji sprzętowych / przebudowujemy linie

– Modernizujemy / dokonujemy zmian oprogramowania PLC / HMI / KOMPUTERÓW / ROBOTÓW

 

Umowy serwisowe:

– W ramach umów serwisowych, w zależności od uzgodnień z naszymi Klientami oferujemy:

– Zdalny serwis

– Hot line – możliwość kontaktu z naszym serwisantem 12 lub 24 godziny na dobę, 5 lub 7 dni w tygodniu wg. ustaleń z naszymi Klientami

– Deklarowany czas reakcji serwisowej

– Deklarowany magazyn części zamiennych utrzymywany specjalnie dla Klienta

– Pakiety godzin serwisowych do wykorzystania – np. na szkolenia, na serwis bieżący, na modernizacje

 

Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów

 

Hot line:

– Pakiet podstawowy: możliwość kontaktu z naszym serwisantem 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu

– Pakiety zaawansowane: możliwość kontaktu z naszym serwisantem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z deklarowanym czasem reakcji / przyjazdu serwisu, także w dni wolne i dni świąteczne

– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów

 

Zdalny serwis:

– Podłączenie układu sterowania do sieci internet w oparciu o modem własny lub infrastrukturę Klienta

– Uruchomienie usługi monitorowania po stronie Trinitec (w oparciu o specjalistyczne narządzenia służące do monitorowania systemów automatyki przemysłowej)

– Pakiet podstawowy: zdalne monitorowanie systemu Klienta w przypadku zgłoszenia serwisowego

– Pakiet zaawansowany: ciągłe monitorowanie systemu Klienta przez dedykowanego serwisanta

– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów

 

Pakiety godzin do wykorzystania:

– Określony pakiet godzin w ramach limitu

– Do wykorzystania wg. zapotrzebowania Klienta na szkolenia, modernizacje, przeglądy techniczne

– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów

 

Magazyn części zamiennych:

– Magazyn części zamiennych utrzymywany specjalnie dla naszego Klienta

– Możliwość zlokalizowania magazynu w siedzibie naszego Klienta z usługą magazynu konsygnacyjnego (automatyczne uzupełnienie stanu magazynu po pobraniu części zamiennej przez personel naszego Klienta)

– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów

EnglishGermanCzech